Yescom USA, Inc. profile photo

Yescom USA, Inc.

Location:
718 Arrow Grand Circle
Covina, CA 91722, US
|

Seller Reviews

4.2 out of 5 Stars
3,756 ratings653 reviews

About the seller

YescomUSA: Fulfill Your Business Passion Since 2002 Fulfill Your Passion has been our guiding principle since our founding in 2002 in City of Industry, Los Angeles. Originally inspiring individual creativity, we're now channeling that same passion into B2B commercial scene solutions for resorts, ev…
Business Name: Yescom

Top picks from seller

Seller reviews

4.2 out of 5 stars
3,756 ratings653 reviews
How seller rating is calculated

Showing 1 - 10 of 653 reviews

3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Do not know the original distributor/seller of the string of lights. They were sold through Walmart.

reply from Supplier Response

Hello DAVID! We are the seller of this product on Walmart, and these rope lights are manufactured in our equipment manufacturer. If you have any questions about the product or need further assistance, please feel free to reach out to us directly – we're always happy to help!

5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

The toilet is a perfect fit,great quality and price and it arrived 3 days earlier than the original delivery date. 👍👍

5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Lovely umbrella, delivery was fine, item undamaged

3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

kit arrived on time, but came with a tire that won't hold air. unable to ride bike to evaluate kit.

reply from Supplier Response

Hello james! We appreciate your feedback and are glad the motor tests went well! We strive for prompt communication and have already compensated you for the replacement tube so you could get riding right away. Thank you for working with us to get this resolved!

4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Delivered on time, but would have liked to know that it was going to be two separate deliveries.

1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

I will give a good review when I get it connected and running. where are mounting brackets?

reply from Supplier Response

Hello Nancye! The mounting brackets are not part of this package, and we're out of stock at this time. A compatible mounting channel is expected in August — we've kept your information on file and will notify you when it arrives. Thanks for your patience!

4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Poor packaging. Top of the flag pole was broken on arrival.

reply from Supplier Response

Hello Matthew! We're sorry to hear about the broken top upon arrival. We did reach out to you regarding this issue but haven't heard back yet. Please reply to our message so we can make things right for you. We're here to help!

2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

The package should have been inspected to insure that all items were included prior to re-shipping it to another customer. I have installed it onto my camper awning, but I’m not able to secure it, using the stakes and bungee cords.

reply from Supplier Response

Hello Debra! Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry your order arrived missing parts. While we do not have separate accessories available, we’re glad you accepted the 15% refund to help purchase stakes and cords locally. We appreciate your understanding and are happy you love the screen’s quality. Your feedback helps us improve packaging and returns inspection. Please send a photo when convenient—we’ll use it to learn and prevent future issues. Thank you for giving us the chance to make things right.

1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Motor received is defective and the warranty is only 90 days. Most electronics are a year so 90 days is less than satisfactory.

1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

It Does not fit a 10 / 20 So if you need a ten by twenty , don't buy this one

reply from Supplier Response

Hello Cindy! Thank you for your feedback. We’re sorry our canopy top didn’t fit your 10×20 frame. Our product is designed for frame sizes (Length: 228 3/8" to 229 1/8", Width: 114 3/16" to 114 9/16", Center Height: 31 1/2"). We’ve reached out to help verify your frame’s measurements and offered a solution. Please check your inbox or contact us directly with your order details—we’re committed to making this right for you.