Juslio Store profile photo

Juslio Store

Location:
guang zhou shi tian he qu tang dong dong lu
guang zhou shi, GD 510665, CN
|

Seller Reviews

3.9 out of 5 Stars
85 ratings16 reviews

About the seller

The host is terrible, leaving nothing behind. Collect the cheapest price of the whole network for customers.
Business Name: guangzhoushiyifuqiudianzishangwuyouxiangongsi

Top picks from seller

Seller reviews

3.9 out of 5 stars
85 ratings16 reviews
How seller rating is calculated

Showing 1 - 10 of 18 reviews

5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great quality of clothes.

5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Cute, comfortable, sweet, versatile shoe. I purchased gray.

Sep 19, 2026
Reviewer name: Themaster
Top Reviewer
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Muy grande

3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Loose fitting pull on pants with weird pockets. Wouldn't recommend this product.

3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Not well made I’m sorry the product is cheap. Meaning the fabric is not well made. It’s cheap the way that the design is cheap. It’s not top quality and the sizing is very off. It one’s big sorry.

5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

These are absolutely the best fit. very comfortable.

1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Wrong size it’s a size 11. I wear a size 8. I need a return of this item.,

reply from Juslio Store

Hello Caroline! Dear Customer, We apologize for the inconvenience this has caused to your shopping experience. If possible, please send us a screenshot showing that you received a size 11 package. We do not carry size 11 in this shoe model, so how did you end up receiving a size 11 pair?

1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

They are not Jean they are pajamas, cause they’re silky material

reply from Juslio Store

Hello Momma! Dear Customer, We apologize for the inconvenience this has caused to your shopping experience. The item you purchased is designed to resemble jeans but is not made of genuine denim. This information is clearly stated in the product title and description; perhaps you did not notice it at the time of purchase. We sincerely apologize for the unpleasant shopping experience this has caused you.

4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

When my item didn’t fit they were quick to issue a refund

5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Product arrived earlier than the expected date which is always nice. There was not really any communication but tracking was regularly updated.