Maidenform

Women's One Fabulous Fit 2.0 Tailored Demi T-Shirt Bra, Style DM7543

$24.07$24.07
-
$54.00$54.00
A fabulous t-shirt bra now even more fabulous!

About This Item

We aim to show you accurate product information. Manufacturers, suppliers and others provide what you see here, and we have not verified it.
A fabulous t-shirt bra now even more fabulous!
  • DM7543
  • bras
  • Smartzone cups offer uplift, support and shaping right where you need it most.
  • Straps convert from traditional to crisscross for wardrobe versatility.
  • Satin-soft smooth fabric for 24/7 comfort.
  • Seamless cups wont show under tees.
  • 71% Nylon/29% Spandex

Directions:

Fabric Care Instructions: Regular Wash

Customer Reviews

5 stars
214
4 stars
69
3 stars
25
2 stars
10
1 star
20

Top mentions

Most helpful positive review
Finally a bra that fits
I finally found a good comfortable everyday bra that FITS! 40B is not a common size for all bra makers and styles. The last time I was measure at a Victoria Secret store they told me I was a 38C. But that size just did not feel right. To finally find a size 40B was pretty much a miracle. Thank goodness for Maidenform!
Most helpful negative review
This bra does nothing for boobs
This is one of those bras that does absolutely nothing for your boobs. I bought a 36DD and I wanted full coverage to wear at my office but it just shapes my boobs weird and looks very tacky. Also the beige isn't skin tone, it's just a weird tan. It's 2020 now and this is a low quality bra with a decades old feeling.
Most helpful positive review
Finally a bra that fits
I finally found a good comfortable everyday bra that FITS! 40B is not a common size for all bra makers and styles. The last time I was measure at a Victoria Secret store they told me I was a 38C. But that size just did not feel right. To finally find a size 40B was pretty much a miracle. Thank goodness for Maidenform!
Most helpful negative review
This bra does nothing for boobs
This is one of those bras that does absolutely nothing for your boobs. I bought a 36DD and I wanted full coverage to wear at my office but it just shapes my boobs weird and looks very tacky. Also the beige isn't skin tone, it's just a weird tan. It's 2020 now and this is a low quality bra with a decades old feeling.
1-10 of 338 reviews

Finally a bra that fits

I finally found a good comfortable everyday bra that FITS! 40B is not a common size for all bra makers and styles. The last time I was measure at a Victoria Secret store they told me I was a 38C. But that size just did not feel right. To finally find a size 40B was pretty much a miracle. Thank goodness for Maidenform!

My New Favorite!

I decided to try Maidenform when my current brand changed materials and started stretching out after just one wear. I picked the style that seemed most like what I had been wearing and in my usual size. I was impressed the minute I tried it on, and proceeded to wear it every day for three days to see what some wear and tear would do. On the third day, it was a little stretched, but not seriously, and I could probably have worn it for a whole week if I wanted to. The whole time, I literally felt like I wasn't even wearing a bra. I've seen other reviewers say similar things, and I thought it was total hyperbole. IT IS NOT! This is the most comfortable bra I have ever worn, and I immediately bought two more. I plan on replacing every bra I own with this one! My ONLY complaint is, yeah, it's not the most adorable bra - the straps are kind of wide and there's nothing particularly sexy about it. But the fit is right, it's invisible under t-shirts, it's incredibly comfortable even with an underwire, and it's completely affordable. 11/10 and my new favorite bra!

Super comfortable.

This is one of the most comfortable bras that Maidenform offers. No wires digging in your side, stays put so your not constantly tugging. I will never buy any other bras from another brand. I ordered a few others in 36d and they are perfect.

2 boobs instead of 4

I really love the fit of this bra. Because of the full coverage cup, i dont find myself constantly adjusting my bra through the day. I now have 2 boobs instead of 4! Lol i just wish they came in more color styles and options.. being a 32D is actually surprisingly difficult to find well fitting bras, i ended up with white, black, nude, and blue. Kinda lame in my opinion, but they fit really well so i guess that is what truly matters.

Great Bra!

I am very happy with this bra. I have been wearing Maidenform bra's for quite some time and could no longer find the same style I purchased in the past. I tried this style and liked it even more! It's comfortable and provides good coverage. I will definitely be ordering this one again.

Not good quality

Disappointed in this bra.. the lining of the bra curls up in the centers & pulls away from the skin, so it's very noticeable underneath a shirt. This is something I'd expect from a bra after some usage, but not brand new.

This bra does nothing for boobs

This is one of those bras that does absolutely nothing for your boobs. I bought a 36DD and I wanted full coverage to wear at my office but it just shapes my boobs weird and looks very tacky. Also the beige isn't skin tone, it's just a weird tan. It's 2020 now and this is a low quality bra with a decades old feeling.

We are sorry to hear you didn't love this product as much as we do! Please call us at 1-888-747-1428. We noticed you didn't leave an email address with this review.

Shipping is a disaster

Can't rate what I don't receive. Calculated shipping according to your shipping estimations which failed to include the 3 business days you take to prepare the order. Shameful logistics, actually, for nowadays ecommerce standards. Even worse, I have to wait for my refund 2-3 billing cycles!

Time to find another brand.

Try on before you buy

For many years I have worn the Maidenform One Fab Fit T-shirt bra in size 34D with a prefect fit. I thought I would try a different style and ordered 34D. I assumed the sizing would be the same with all Maidenform bras. Not so, the cups are huge. Its not really my style anyway, the bra itself looks very cumbersome. It's not worth my trouble to send back the bra. I'll just have to take it as a loss.

Poor quality product.

I ordered 6 or 8 of this bra and had to return all of them. After one wash there was material handing from the cup and in some you could see the wire. I was very disappointed. I have purchased a similar product that was discontinued and this appeared to be equivalent but it just didn't have the quality.

Customer Q&A

Get specific details about this product from customers who own it.

1-1 of 1 questions
by DarcFebruary 4, 2019


0 Answers

Policies & Plans

Pricing policy

About our prices
We're committed to providing low prices every day, on everything. So if you find a current lower price from an online retailer on an identical, in-stock product, tell us and we'll match it. See more details atOnline Price Match.